Moomtoobee Kızlar kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz ??? 6. Haftadayim henüz duyulmucagini söyledi doktorum 12. Haftayı beklicez 🧸
Fatmadali Moomtoobee 5+4 te kalp atım hareketlerini izleyebildik üniversite hastanesinde sonra 7+1 de özele gidip duyduk biz ☺️
Crnklcc Moomtoobee 6+0 da duyduk 12yi beklemeye gerek yok bence en kötü 7-8 arası duyulması gerekiyor diye biliyorum
Moomtoobee Doktor duyulabilcegini söyledi ama biz tercih etmiyoruz o titreşim cihaz hücreye zarar verebilir diye dedi 12. Haftadan önce cihazı tutmak istemiyoruz dedi