Jasmine Merhaba arkadaşlar, Kabızlık yaşayan arkadaşlara bir sorum olacak. Doktorum Kabızlık için duphalac ilacı yazdı. Kullananlar varsa günlük kaç ml içiyorsunuz? Ben unuttumda 😊
eymeninannesii Jasmine bana verdi de ben kullanamadım çünkü aşırı tatlıydı şeker hastasiyim içemedim postun üstte kalsın
mrsdoruk Jasmine canım bu ilacı günde 3 defa sabah ögle aksam şeklinde icebilşyorsun bir sorun olmuyor ama ilaçtan önce lifli şeyler yesen bir öyle dene bakalım özellikle kabızlık çok katı beslenmekten dolayı da olabiliyor