12moom ben oraya gidiyorum doktorumdan da hastaneden de memnunum odalarıda gayet yeterli geçen sene kürtaj olduğumda kalmıştım ordan biliyorum benim doktorumun sezeryan doğum 32 bin normalde 25 falandır heralde, benim sezaryen olacağı için normalin fiyatını net bilmiyorum