VildanKartal 32 haftalık hamileyim, kırılmışcasına sol kaburgam ağrıyor hareket edemiyorum nefes alamıyorum.. bunu yaşayan var mı kızlar??
yesim-1 VildanKartal yatarak atlatabiliyorsun nefes aldırmıyor hiç bende yaşadım.3 gün felan sürdü sonra iyi olmuştum
gayesblog VildanKartal iad_21 Maalesef çok kötü bir durum aynısını yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum. Doktora gidip sorduğumda bebeğimin kafası kaburga tarafındaydı ve baskı yapıyormuş. Organları sıkıştırdığı için normal karşılanıyor. Yapabilecek bir şey yok bir süre sonra vücut alışıyor daha az ağrı hissediyorsunuz. Bu süreçte magnezyum alımı önemli
Silan_Abdullah VildanKartal evet ben çok kötü yaşamıştım çok zor geçiyordu doktora dedim dayanamıyorum daha fazla bana magnezyum yazdı kullandım daha iyi oldum tavsiye ederim doktorunla konuş istersen
kuzeymom__ VildanKartal 31 haftalığım kaburga ağrısından doğuruyorum sandım o derece bir sancı ne oturmak ne yatmak bu şekilde nereye kadar gider bende düşünüyorum :( Benim bebeğim 24. haftadan beri baş geliş ayaklarını kaburgamın altına sokuyor resmen çığlık atasım geliyor acıdan
VildanKartal yesim-1 yatmaktan başka bişey istesen de yapamıyosun ki zaten kırılmış gibi ağrıyo inşallah benimki de geçer😔
iad_21 Kızlar bende 26 haftalık hamileyim. Kalbimin tam üst kısmında kaburgam aşırı ağrıyor normal midir? Bu ağrı ne kadar sürer ve ne iyi gelir
VildanKartal Silan_Abdullah sabah akşam olmak üzere günde 2 kere magnezyum kullanıyorum. Kaburga ağrısı 3 gündür devam ediyor daha şiddetlenerek normal doğum istiyorum ama bırak normal doğurmayı hareket edemiyorum nefes alamıyorum umarım geçer çünkü kırık gibi ağrıyor
Fundaaaaa VildanKartal maalesef alın bu çocuğu içimden diye ağladım bir süre bu kaburga ağrısı yüzünden. 🤦🏼♀️ ayaklarını kaburgama sokuyordu bebiş 🤦🏼♀️
Ayse0575 VildanKartal karnın genişlediği için kaburgalara baskı yapıyordur ondan ağrıyordur ya geçmiş olsun🙏🏻
Hatceninblog VildanKartal bir haftadır var 31+6 yım bende, sağ kaburgamdı sonra sol kaburgalarım oldu ikisi bir ağrıyo sırt üstü yattığımda nefes alamıyorum resmen batıyo, ama bende öksürük var bir haftadır aşırı güçlü öksürüyorum ondan oldupunu düşündüm
Elif0309 VildanKartal benim de öyle olmuştu canım hatta 19. Haftamda felan çok kötü bir şey nefes bile aldırmıyor biliyorum benim bir gün sürmüştü daha da olmadı 22. Haftaya gireceğiz bir daha olmaz umarım,inşallah senin de hemen geçer bebişler rahat durmuyor büyük ihtimal ondan💙
Sennur16 VildanKartal 22+2 ikizlere hamileyim çok ağrım oluyordu özellik sabah hangi taraftan yattıysam o kaburga tarafım daha çok agrıyordu bugün dokturma yazdım gazdan olduğunu normal olduğunu ayaklarımı sıcak tutmam gerektiğini söyledi .Tabi sizin daha ileri hafta belkı farklı bir sebeptır
VildanKartal Sennur16 SancarMom Benim ağrılarınim geçti çok şükür nefes bile alamıyodum. İnşallah sizinkiler de geçer kızlar🙏
Sennur16 VildanKartal doktorun dediği gibi sıcak tuttum ayaklarımı dikkat et gaz olayına daha iyiyim şimdilik yok ağrım hamd olsun