İki kez hamile kaldım ikisi de düşükle sonuçlandı, pıhtılaşma sıkıntısı çıktı, şimdi 4 aydır gebe kalmak için deniyorum düzenli ilişki yaşıyorum ama olmuyor. İlk iki hamileliği kolay elde etmiştim ama şu an neden bu kadar zorlaştı, bir sıkıntı mı oluştu yoksa sadece stres mi anlamadım, benimle aynı durumu yaşayan var mı? Siz kürtajdan ne kadar sonra deneyip hamile kaldınız?