Smh22 21012023 ikiliden önce yaptırmıştım sonra ikilide ense kalınlığı çıktı iyi ki yaptırmışım sonuç bekliyorum
ceren-123 21012023 benim ikili temiz çıktı ama kalbinde parlaklık çıktı doktor önerdi yine yaptırdım bende ,üzgünüm 🥺
Bergamot 21012023 ilk hamileliğimde yaptırdım temiz çıktı çokk şükür. Yani maddi durumunuz iyiyse hiç şüpheye düşmeyin yaptırın bence 🙏🏻
1hamle Ben ikili test yapmadan direk fetal dna yaptırdım çok şükür temiz çıktı dün belli oldu maddi durumunuz varsa direk yaptırın
Aslaninannesi_ Smh22 canım ben İzmir genetik diye bi firmada ayın 20 sinde yaptırdım eve gelip kan aldılar mesaj attı temsilcim pazartesi çıkacak diye
21012023 Henüz yaptırmadım 9.haftadayım 11.veya 12.haftada planlıyoruz. Siz kaçıncı haftada yaptırdınız?
Minimalist03 ceren-123 kalp parlaklığı gecici birşey inş korkmayın ben de fetal yaptırdım bu durum için şükür temiz geldi
Beyzaus Smh22 hangi şehirde acaba ben de ankaradayım yaptırmayı düşünüyorum 470 dolar dediler ücret olarak size ne söylendi ?
Aslaninannesi_ Smh22 benim ultrasonda bi bulgu yok kombine riski 1/650 küsür çıktı o yüzden yaptırdık bu süreç çok zor rabbim sonucunu güzel eylesin
Aslaninannesi_ Beyzaus şehir fark etmiyor her şehirde temsilcileri oluyor canım ben istanbuldayım mesela eve geldiler ben 12.000 ödedim
Zuuhl Benim de yaş riski 1/350 çıktı . Doktor yaşından dolayı normal dedi.34 yaşındayım .Ama içim rahat etmedi. 16. Haftada yapılır mı bilginiz var mı