H_aslankan merhabalar geçmiş olsun 3ay önce doğum yaptım hamileyken idrar yolu enfeksiyonu geçirdim, enfeksiyon karnımda bebeğime de bulaşmış ben enfeksiyonu atlattım ama karnımda bebeğim atlatamamis doğumdan sonra hemen yoğun bakıma aldılar, inşallah aynı sorunla karşılaşmazsınız geçmiş olsun