Esila122 Arkadaslar sezeryan oldum 1 hafta gecti uzerinden ama karnimin ici aşırı derecede acıyor bunu yasayan var mi normal mi
Burcu-2634 Esila122 normal de 1 haftaya kadar baya hafiflemiş olması lazım ama acı eşiğiniz düşük olabilir mi
myavocado Esila122 benim de 8. Günüm, ilk gunlere göre hafifledi ama hala var ağrım özellikle yatıp kalkarken oluyor 10 güne kadar normal demişti doktor da
Zumra1234 Esila122 pazartesi 1 aylık olucaz hala acıyor ozelikle dikişlerin en son kenarlari sanki demir çubukla oyuyorlar
Esila122 Burcu-2634 dikislerim de kurudukca acimaya basliyor gibi anlayamadim enfeksiyon kaynakli bir durum olmasindan korkuyorum acikcasi
Esila122 myavocado evet ozellikle uyuduktan sonra kalkarken cok acıyor korse falan kulalnsak hafifler mi acaba yoksa korse icin erken mi bilmiyorum
Koalams Benimde sol göğsümün altı kaburgam batıyor derin nefes alırken yatıp kalkarken çok batıyor ağrıyor 😔
Esila122 Koalams mide ağrısı seklinde yaşıyorum ameliyathanede usuttugum icin oluyor diye düşündüm aslinda
myavocado Esila122 benim doktorum 5.gun kontrolümde artık korse kullanabilirsin dedi ama, sıkmak yaramı daha acıtır gibi geliyor bana. Zaten korse almamıştım ama dar iç çamaşırı filan bile giymek hiç rahat ettirmiyor 🥴
Hannah Esila122 korse veya esnek bir kumaşla sarmak rahatlatıyor doktor sarmanın ağrı kesici etkisi var mutlaka sar demişti bana ben de faydasını gördüm sarmanın
Esila122 myavocado yara olan kısmı degil de karin kismi bi bezle sarilabilir onu deneyecegim cunku gece iskence haline geliyor yataktan kalkmak zaten sag ve sol yatamiyorum hala
Smy9494 Tam bende aynı başlık acicaktim benimde 8 gün oldu sağ tarafıma doğru ağrı geçmedi bebekle de sürekli emzirme kolumun altında yoruyorum kendimi oraya baskı yapıyor çünkü sonra ağrısı geçmiyor:((
boraninannesi_ Benim de bugün 1 hafta oldu ama ağrılarım hala var 15-20 dkdan sonra ağrımaya başlıyor ayaktayken mesela. Bir de idrarımı yaparken kasıklarım ağrıyor