_ozlmm Kullanan var mı ben daha önce hiç duymamıştım da bir akrabamız pişik kremi şampuan ve bebek yağı alıp göndermiş sağolsun ama bi bilgim yok internette yorum da göremedim sizlere sorayım dedim