Senonif Kızlar kargom geldi 5 tane test almıştım erken gebelik testi sizce yapayım mı birini şimdi çok merak ediyorum
sutlukahve_ Senonif şuan cikmayabir dayanamam diyorsan yap ama çıkmasa üzülme gecikme olunca tekrarlarsn
_Nazendeem Senonif ben de dün yaptım adet 6 Eylül negatif çıktı belim ağrıyor umudum pek yok negatif olunca erken mi davrandım bilmiyorum 24 de akıntıyla beraber pembe kan gördüm bi kere oda tek daha gormedım nasip bide aşiri haksızlık uyumu halim var
cauuv1 Kızlar inşallah bilen çıkar. Bat net değil. Her ayın 6 7 8 i değişiyor. En geç 8 i olurum. Testi ne zaman yapsam erkenden dogru sonuc verir?