Kızlar 8+3 hamileyim, buradan da her türlü yazıyı okuduğum için ister istemez insan panik oluyor ve üzülüyor acaba bebeğime bir şey olur mu diye. Kasık ağrılarım olduğunda sanki oradaymış gibi hissediyorum, bazen ağrım olmadığında acaba bir şey mi oldu diye korkuyorum durduk yere içim içimi yiyor. Doktor da randevuları uzun aralıklı tutuyor keşke her gün bebeği görmeye kalbini duymaya gidebilsek. Sadece ben mi böyle paranoyağım, yoksa benim gibi anne adayları var mı nasıl bu durumla baş edebiliriz 😔