ilknurr98 gece 4.30da suyum geldi gittiğimde 10cm olmuştu açıklığım direkt doğuma aldılar beni doğumhane bildiğiniz oda gibiydi yatak var çatal gibi ayaklarınızı koyup odada doğurtuyoşar bende ebe girdi ebenin yanında da bebek hemşiresi vardı normal doğum yaptım ben memnun kaldım ebeden çok nazik bi kadındı benek hemşiresi benek foğunca kilosuna falan bakıyor emzirmek için getirip emene kadar bekliyor doğum uaptıktan sonra 20 fk sonra falan yakınınızdan kadın olcak şekilde 1 kişi alıyor içeri sizi giydirip yemek yediemek için siz onla kalıyosunuz sonra 2 saat sonra sizi odaya alıyolar yanınızdaki kişiyle hastanede 1 gün kalıyosunuz saat 12.30dan 1.30a kadar öbür yakınlarınız geliyo içeri eşiniz falan 1.30da direkt çıkarıyolar ama sonra bide 7de oluyo akşam 8.30a kadar sonra siz odada refakatçınızla kalıyosunuz