Elaydaaaa Ars2223 benim 37 haftalıkken 4 cm açıklığım vardı. Ama bir haftaya bile ilerlemedi. 38 haftalıkken suni sancıyla doğum yaptım.
Lovely77 Ars2223 33 ten bu yana 36 haftaligim suan 2 cm açılmam ile duruyorum tabi dinlendigim icin acilmam yukselmedi hareketlensem belki olur bilmiyorum ama acilma sanciyla devam eden bir sey daha cok. İlk dogumumda cok yürüdüm hurma yedim hep hareket halindeydim ama 2 cm acilmam oldu hep, sancim gelince 10 cm kadar kendi sancimla açılmıştı
Ummuarbc Ars2223 35 haftamda bakıldı 2 cm falan açıklık vardı 38 oldum hala beklemedeyiz banada o zamn doktorum bu açıklıkla haftalarca bekleyen var demişti açılma senin sancina bağlı sancın olursa ilerleme olabilir diğer türlü hemen doğum olmuyor 3 haftadır bekliyoruz biz
fztanne1 Ars2223 benim ilk gebeliğimde 37 fe 1 cm açıklık vardı 3-4 gün sonra suyum geldi hala 1 cm di 😊 velhasılkelam sezeryan oldum 😁
Ars2223 fztanne1 yaaaa benimde ilk doğumum ama doktorum ilerler diye düşünüyorum falan dedi yürüyüş yap bol bol ben uyarmadım zaten bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelir dedi
fztanne1 Ars2223 benim suyum gelmişti , sizin suyunuz gelmese ve hareket yaparsanız tabiiki olacaktır 😊 hurma yiyin, sıcak duş , merdiven inip çıkma , pilates topu 😊
Elaydaaaa Ars2223 bol bol yürüyüş yapın bir de ananas yeyin günde bir bardak papatya çayı için ben öyle yapmıştım yalancı sancı başlayınca Meryem süresi okurdum sürekli valla doğumun kolay oldu iki ikinmayla çocuğumu doğurdum tabi bir gece boyunca açılmam olmasına rağmen sancım 30 ler deydi. Öğleden sonra saat 3 te gittim doktora yatış verdi. O gece buyunca sancım 30 lerdeydi. Gündüz saat 11 de doktor suyumu patlattı. Saat 12 de bir baktı 8 cm çıkmış hemen çatala alalım dedi. Çatala aldılar. Hemşireler sotorumu aradı. Doktor kapıdan girer girmez doğum gerçekleşti. 12:25 te çocuğum dünyaya geldi.
Lilnur Haftadan beri 1 cm di 40+2 de 4 cm oldu bi an benimde doguma girdim baya bi bekledik o aciklikta ama 2. Gebelikte ve bazi 1. Gebelikte belli olmuyomus hemen aciladabilirmis
Ars2223 Lilnur doktorum her ihtimale karşı ciğer geliştirici yaptı ama benim için ne kadar durursa o kadar iyi olur
Lilnur Ars2223 ciger gelistirici yapilmis icini ferah tut. Evet kalmasi daha iyi ama gelmek isteyen bebisi kim tutabilirrr 🥰 saglicakla al kucagina insallah
Ars2223 Lilnur evet doktorumda öyle dedi bekleyeceğim artık yapacağım birşey yok zaten 2-3 haftadır düzensiz sancım çıkıyor
Ars2223 Elaydaaaa doktorum bana da sancını takip et dedi suyun gelmediği sürece sancında 6-7 dk düşmedikçe evde çekebilirsin sancını daha rahat olursun dedi bende öyle olacağını düşünüyorum evde süreç daha rahat ilerleyebilir
Ars2223 Ceycey1881 benim sabırsızca bekler umarım 30. Haftadan beri erken doğum riskim var şükür bu haftaları görebildim
Booksandcats 36+1de açılmam yoktu ama düzenli sancım çıkmıştı hala beklemedeyiz 37+2 olduk ne gelen ne giden var 🥲
Booksandcats Ars2223 normal bence artık son haftalardayız 5 dakikada bire inmediği sürece doğurmazsın dedi doktorum ara ara geliyor ama daha doğurmuyorum diyip oturuyorum valla 🫠
Ars2223 Booksandcats aynen ben kendim fark ediyorum zaten düzensiz olduğunu dayanılmayacak gibi değil çünkü hafif