32+4 teyim bende benimde aynı durum gündüz özellikle asla hareket etmiyor tatlı yiyorum dürtüyorum sola uzanıyorum tık yok doktora gidince herşey normal demişti yine bu şekildeydi o yüzden biraz içim rahatladı ayrıca formda eski açılan postlarada baktım bu haftalarda herkes aynı şeyi söylüyor uzun süreli uyuyorlar galiba ve yerleri daralıyor