Esrabyndr Kızlar sizde de böyle durum var mı gece ağlayarak uyandığım oldu salı gününden bu güne sürekli belim ve karnım ağrıyor
Ravza-Acar1 Aynı şeyi bende yaşıyorum 1 gece hastanede yattım nst de sancılarım çıktığı için. Ciğer geliştirici iğne ve serum ilaç yaptılar taburcu oldum ama ara ara yine ağrılarım oluyor
Didemmma 34+1 ,olan ben bel ağrısından oturamiyorum dört gün önce sancılarım çıkti hiç bişey yapmadan beni eve gönderdiler 😏