Ecemnesli Kizlar haziran sonu doğum olacak allah nasip ederse şimdiden hediye gelenler ve aldıklarım var 11 'li hastane çıkışı 6 'li hastane çıkışı 3 'lü yenidoğan alt üst takım 3 lü çoraplı al pijama 10 tane citcitli badi 6 tane çorap 2 tane eldiven 1 tane pijama takımı yeni doğan 1 pijama takımı 3 aylık 1 tulum 3 aylık Bundan sonra biseyler alırken kaç aylık almaliyim fıkır verir misiniz ?
Elizveannesi Ecemnesli bence artık biraz beklemelisin, diğer eşyalarını yaza uygun ince kıyafetler seçersin ☺️
aybkburk Ecemnesli Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize de inşallah , ama erkencisin sende benim gibi sabırsızsın , azıcık bekle son bir-iki ay kala tamamla eksiklerini hem belki daha güzel şeyler bulup alırsın 🙏🏻🤗
Ecemnesli Amin inşallah hepimiz sağ salim alırız kucağımıza çoğunu annem aldı ben hevesim geçsin diye iki üç parca aldım sadece görüp almamak imkansız gibi neredeyse :)
aybkburk Ecemnesli ay ben hala bişey almadım aslında cinsiyetini bilmiyorum ondan duruyorum ama kendimi durdurmak için de battaniye örmeye başladım 😍😍
aybkburk Ecemnesli ay kuzum benim sağlıkla gelsin hepsi inşallah biz daha 8 hafta 3 günlüğüz çok sabırsızlanıyorum cinsiyet öğrenmek için 😍🙏🏻