NidaEzgi Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim sanırım fena halde grip oldum ben.bademciklerim şiş yediğim her şey midemi bulandırıyor ne yapmam lazım çok kötüyüm başım vücudumdan ağır geliyor bana şu anda😢😷🤧🤮
esoeso NidaEzgi zencefil mde bulantsna iyi gelen bseydr gebelerde ozellkle bulantyı gdermk ıcn zencefl cayı oneryr doktrlarr otrp 5 kılo zencefıl yersen tabıkı dusk yaptrr zencefln zararı olsa bnm doktrm bna verdgı lıstye zencefl yazmzdı
esoeso Ulya doktrm kısın bol bol geıp olcgm ıcn zencefln zararı yok dedı ve kullnp skntı yasamyn kıslerde var
Ulya Ulya ben hastayim die annemlerde kaliyorum kardesimle men qirip olduk o her tur caylar iciyor ilaclar falan bana olmaz hamilekde hic bir sey olmaz,bortlen li cay olur,limonlu cay, boyle
esoeso Ulya evet yesl cay ada cayı yasak ama ıhlamrn zencefln zarrı olmyr toznu balla karstrp yutan hamle arkdslrm var gayette ıyı sonclr aldılr
Ertugrulum Canm bol sıvı al ve istirahat et cok rahatsizsan doktora gorun durumuna gore belki serum verir hem zencefl de sorarsın asiri yemeyeceksin ki ben bi zararini duymadim hamilelikte.