Maviss718 Adensah Bende özele gidiyorum benden de 3 bin istediler vuruldum hatta kanama felan var diyerekten yatış yaptılar 1 saatte ipneyi vurup çıktılar devlet karşılamıyor dediler devlette sıra bulmak ölüm mecburen vuruldum
Adensah Maviss718 ben devlette yer buldum randevuda aldım ama işte devlette pek güvenemedim doktor da bunların dozları falan var deyince ilk gebeliğim ne yapacağımı şaşırdım doğum ücretide pahalı yani ucuz degl şuan 30 bin bir yandan ona para biriktiriyoruz
Zzulall Adensah sorabilirsiniz eczaneye, devlet hastanesinde mesai saatlerinde yapılıyor ama bana eczaneye gidip alıp gelirsiniz demişlerdi devlet hastanesi acilinde. Takip eden doktorum özelde olunca ona gidip yaptırmıştım ertesi gün.
Ezginur1989 Adensah dozu olduğunu ilk defa duydum bizde de kan uyuşmazlığı var 2 tane kürtajım var 2 sinde özelde vurundum para verdim şimdi hamileliğimin 6+5 inde kanamam başladı doktorum test yaptırdı ertesi gün iğnemi hastanede vurundum herhangi ücret ödemeden doz olayından 3 ünde de bahsedilmedi
Zzulall Ezginur1989 kanama olunca ilk 72 Saat içinde, 28.haftada ve doğduktan sonra bebeğin kan grubuna göre doğum sonrası olacak şekilde yapılıyor
kader_ozol Adensah canım ben özele yaptırdım sadece benden yatış ücreti aldılar iğneyi devlet karsılıyor zaten ikinci cocugumu alcam kucagıma ikisinde de para vermedim sadece yatiş için para verdim
Adensah kader_ozol canım benim gittiğim yer klınk hastane degl doktoruma ücretini sorduğumda da 3000 bin dedi
Ezginur1989 Adensah doktor size 28 dede vurucaz mı dedi ben anlamadım tam olarak benim bildiğim ilk dozu knma varsa hemen yoksa 28. Haftada 1 defa 2. Dozu ise bebek doğunca kanına bakılıyor eğer ki bizimle kanı aynı ise 2.ye gerek yok eğerkş kan farklı ise 2. Doz o zaman
Adensah Ezginur1989 canım şöyle benim 8 ci haftada kanamam oldu yani kanama alanım oluştu kanıma bakıldı eşimle uyuşmazlık çıktı dediki iğne yapılması gerekli şimdi 28 haftalık hamileyim kan alındı neğatif çıktı yine yine yapılması gerekli dedi
Tuba5252 Adensah bende özelde yaptırdım çakmak erdem hastanesinde ama bu kadar yüksek değildi galiba tam fıyatını Bılmıyorum eşim ödemişti. Kan uyuşmazlığınızı gösteren kan grubu kartı veya ehlıyetınızı gösterirsenız sgk da varsa uyguna yaptırılıyor .
Geg65 Adensah ben ozel hastanede ucretsiz yaptirdim yatis gosterip yapiyolar siz sadece igneyi aliyosunuz o da cok pahali bisey degildi bi arastirin isterseniz
Adensah Geg65 canım benim ki büyük ihtimalle klnk olduğu için yatış falan gösterme yok direk vurulup çıktım ilkinde
glsahbaydemir Adensah devlette yapıyorlar ben devlette yaptırdım yada doktorunuz reçete yazsın 5-10 tl ödüyorsunuz reçeteyle de.
Geg65 Adensah ben de klinige gidiyorum ama ozel hastaneye yonlendirdi orda da 700 lira giris yaptik 700 lira da igne aldik iste
Sumeyyeky Adensah devlet hastanesinde yaptırdım ben özel takipliydim doktorum boşa para verme demişti
Gamzee35 Adensah canım ben devlette oldum hemen acile giriş yaptım kan uyuşmazlığı belgesi ile hemen yapıp gönderdiler ondan önce özelde 3 bine yaptırmıştım gereksiz yani devlet ücretsiz yapıyo aynı iğne sonuçta
Ezginur1989 Adensah anladıwm bebek doğmadan kanına bakıldığını bilmiyordum ama devlette sorun olmuyor yapıyorlar daha doğrusu ben üniversiteye gittim
Gamzee35 Adensah yok canım çok şükür lekelenme ile gittim hemen o dakika yaptılar çok şükür lekelenmemde durdu fitil falanda kullandım 15 gün kadar