Ben Meryem Ana otu kullandım ama şöyle kullandım doğumum başladı yani suyum geldi hastaneye yatışım yapıldı sonra otu suya koydum açılmama yardımcı olsun diye hatta ilk başta kavanozdaydı belli bir seviye büyüdü daha sonra daha büyük bir kaba aldık o kaba aldıktan sonra bende doğumhaneye gittim tam ben doğum yaptığımda tamamen açılmış öyle söylediler. Onun haricinde sanırım bekletilen suyu doğum başlaması için içenler falan oluyormuş ama onu denemedim.