sltn2686 Kızlar 20-21.haftalarda kaç kilo aldınız 4 kilo aldım toplam 10 kilo ile bitirebilirmiyim sizce yoksa gecermi 🥲 🌸
Bguzeel sltn2686 saglıklı beslen hiç kafana takma. Bu kilo işi tamamen bünyeye bağlı yani. Sonrasında verirsin inşallah 🫶🏻
Silaybooo123 sltn2686 ben canım ne isterse yedim Fast food olsun abur cubur olsun herşey yediö ve 9-10 kilo ile girdim doğuma
Gg5348 sltn2686 sizin haftalarınızda ben daha hiç kilo almamıştım ama sonra bir anda hızlandı özelliklerde 30 lu haftalarda çok alınıyormuş 35+3 11 kilo aldım
Sude10 Herkesin bünyesi farklı maalesef ben 30 haftaya kadar 3 kiloyla geldim tahmini 6-7 kiloyla bitiririm dedim fakat 30 dan sonra 12 kilo birden aldım en son 37 de tartılmıştım 70 kiloydum 55 le hamile kalmıştım son aylar hızlı alınıyormuş gerçekten
Elif578 sltn2686 21+5 im 2,5 kilo aldım ilk doğumumda 12,5 kilo almıştım şimdi daha az almam istiyorum bakalım son aylarda şişmessem 😀
Ecekrk sltn2686 24. Haftamda 6 kilo almıştım şuan 32 vardık sayılır 11 kilo aldım dahada alıyorum zamanda var baya yani son haftalarda gerçekten daha çok alınıyor dikkat ederseniz yediklerinize belki bir ihtimal
Babymom07 sltn2686 hiç belli olmaz canım son haftalar çok hızlı kilo alınıyor ben normal bir şekilde yediğim halde kilo aldım. Ama hiç takma. Toplam 13kg de bitirdim hamileliği doğumdan 2 hafta sonra da 10kg verdim. 🫠
Merve-dmr sltn2686 19+3 2 kilo aldım şuan kaçla bitiririm bilmiyorum ama doktorum fazla buldu yatarak geçirdiğim için çok kilo almamam gerekiyor 🤣
Ecekrk sltn2686 en son beneğim 2 hafta önde gidiyordu doktor karbonhidratı kes dedi bende o yüzden geç yemek yemeğe başladım acıkınca birkaç saat bekliyordum filan çünkü çok yiyince hazımsız olduğum için zaten azıcık yiyordum ama bu seferde tatlı krizleri gelmeye başladı aç kaldıkça karbonhidratı azalttım tatlıyı çoğalttım garip bir döngüye girdik fark ettim ki ben 20 kilo olucam saldım bebekte nasıl çıkarsa çıksın artık tutamıyorum kendimi 😂
hamileyimkiben sltn2686 ilkinde 7 ayda 7 kilo son 2 ayda 14 kilo almıştım 🥲🥲 belli olmaz sonradan almayan da var bünye meselesi
kubrabayraktarr Bende bir anda aldım ya 41 le hamile kaldım 15 e kadar 42ydim 20+2 de doktora gittim 47ydim bu sabah tartıldım 20+5 de 48 olmuşum iştahım dehşet açık sürekli yemek istiyorum ki bu zamana kadar gördüğüm en üst kilo 45 tir
Rabiahnm Bende 32.haftadayım 9 kilo aldım önceki hamileligimde 10 kilo almistim toplam ama bakiyorumda bazen yazilanlara ben az kilo aliyormusum ya az yiyorum demekki
elif475475 sltn2686 son 2 ay daha fazla kilo alınıyor ama bence buraya kadar iyi ilerlemişsiniz. O yüzden 18 hafta sonra doğum olsa usa yaklaşık 1,5 kilo falan almaya çalışabilirsiniz.