Merhaba, dün ilk nstye girdim 1125 tl aldılar kurum anlaşmamız var diye indirimli fiyatmış bu. İndirimsiz hali ne dedim beş bin küsür ücret çıkardı. Bana çok fazla geldi açıkçası Beylikdüzü Medicanaya gidiyorum Beylikdüzü ve Esenyurt civarında gebelik takibi olup nst ücretleri hakkında bilgi verecekler varsa çok sevinirim. Zaten doğuma kadar her hafta girmem gerekecek şu an 36 haftalığım zaten muayene 1450 bir de her seferinde nst ücreti vermek istemiyorum en azından makul mantıklı bir fiyat alırsam başka hastanede nst yaptırır kendi doktoruma götürürüm