Merhaba cok olumlu değil okumak istemeyenler geçebilir > 35+2 ilen biraz riskimde vardı sabah suyum geldi hastaneye geldik ağrom vs yoktu yavas yavas basliyor hemen değil ardından drmuzla iletisime geçtik o olmadıgı icin başka bi de muayene etti ve suyum sızmaya devam ederken hızlandı kendi dr izinden öğlen geldi öğlene kadar biraz sancı cektim bana göre 30-50 arası sancılar bile cok kötüydü. Ameliyata girdim spinal anestezi hissediyorsunuz ama acı yok ben gerginlşkten kollarom titriyordu kızımı gördüm 2900 gram 49 cm dogdu yogun bakım vs girebilir diye korkarken cok sükür o sağlıklı fakat akşamına fenalaştım çok kötü bi şekilde iç kanama geçirdiğim öğrenildi ultrasonda vs gözükmehen vi yerdeymiş aynı günün aksamı tekrar ameliyat oldum ve bi bucuk gün yogun bakımda kaldım kötüydü gerçekten Allah kimsenın basına vermesin salı gününden beri hastanedeyim hala öyle insan bi an önce iyi olup bebegiyle ilgilenmek istiyor kan takviyesi almaya devam..