Xxmmyy ben 27.haftadayım 3 tane doktor değiştirdim ilki ağrım var dediğimde ya öylemi diyip açıklama yapmıyordu meğer kese etrafında kanama varmış diğeri çok iyiydi ama özel ve dışardan lüx görünmesine rağmen sedye örtüsü değil çiçekli çarşaf ve normal evdeki kılıflı yastık kullanıp üstüne bişey sermemişti en son tam tatlıs ve bilgili doktor buldum ondada taşındık şimdi yine baskasına gidicem tavsiye ve google yorumlarına bakıyorum dr seçerken