_Nazendeem Kacamazz ben de dün yaptım adet 6 Eylül negatif çıktı belim ağrıyor umudum pek yok negatif olunca erken mi davrandım bilmiyorum 24 de akıntıyla beraber pembe kan gördüm bi kere oda tek daha gormedım nasip bide aşiri haksızlık uyumu halim var
Kacamazz Arzunur14_ bende de aynıları var ekstra olarak göğüslerim çok şiş . İnşallah hamileyizdir yarın sabah test yapmayı düşünüyorum
Arzunur14_ Kacamazz İnşallah canım ben gecikirse yapacağım daha bu ay denemeye başladım belki olmayabilir 😊
Kacamazz _Nazendeem _Nazendeem inşallah hamilesinizdir 🙏🏻 allah isteyen herkese nasip etsin inşallah birkaç gün sonra bidaha test deneyin isterseniz
Arzunur14_ Yektek22 Ovülasyon yapmadım hiç ilk bebeğim de yapmamıştım takvime göre 29 ağustos gösteriyor peki sizin