Evet arkadaslar bebegimi kucagima aldim . İlk dogumum travmali suni sancili bol dikisli gecmisti bu yuzden ikinci dogumumdan cok korkuyordum fakat aksine cok kolay guzel bir dogum oldu gelelim hikayemize . Aksam uzeri saat 18:00 sularında kanla karısık nisanim akintim geldi 39 haftaliktim dus aldim alsam yemegimi yedim cayımı ictim bu sirada hafif hafif kasik agriyo adet agrisi gibi gece oldu yattik uyuduk her saat basi sanci gelmeye basladi tekrar dusa girip sicak suyla rahatllattim en son dayanamiyorum esimi uyandirdim hemen hastaneye gittik sabah 5 sularinda nst kontrol sancim 30 larda fakat cokk sancim var benim doktor herkesin aci esigi farkli birde alttan muayene edelim dedi aciklik tam 8 cm hemen yatis islemleri yapildi doktor geldi suyumu patlatti bu sirada nst sancim hala gozukmuyor ama ben sanci cekiyorum suyumu patlatti tekrar hemen kontrol tam aciklik pozisyon aliyor sancinla ikin dedi 2 ikinmada bebegim cikti nefes egzersizi onemli ikinirken nefesim yetmedi 5 de girdigim hastanede 5:30 da dogum yaptim sadece 1 dikisim oldu kesi yapmadilar oda bebek cikarken ufak siyrik olusturmus 3300 dogdu bebegim .. Umarim herkese boyle kolay dogum nasip olur akliniza takilan olursa sorabilirsiniz . Kesinlikle suno sanci ve kendi sancilariniz arasinda daglar kadar fark var iki dogumumla deneyimlemis oldum