Panik atağım var şuan 28+4 teyim korkularım basladi ilk dogumum özelde spinal dogum oldu ve suyum geldi gece 2 de acil doğum oldugu icin pek anlamadım panik atagim tutmadı güzel geçmişti simdi ise zaman yaklastikca korkuyorum panik atagim dogum esnasinda tutarsa diye ve devlette olacak ilgilenirler mi rahatlatirlar mi beni o an merak ediyorum tecrübelerinize ihtiyacım var arkadaşlar