ballilokmaa merhaba bişey danışmak istiyorum tahmini 4 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim sadece kan testiyle biliyorum. bu hafta gidicem doktora ama betahcg 2260 çıktı gayet normal dedi sağlık ocağı doktoru ama benim hiç bulantım hassasiyetim falan hiç bişeyim yok bu normal mi çok kafam takılıyor. daha önce kimyasal gebelik geçirdim o yüzden korkuyorum o zaman da hiç bi belirti mide bulantısı hiç bişey yoktu yine aynı şey olur diye korkuyorum görüşlerinizi merak ediyorum
Kocamanailem_ ballilokmaa bende 11 haftalık hamileyim. Sabah bulantılarım filan yeni yeni başladı. . Oda olmasa hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi. İlerleyen haftalarda belirtiler de olabilir, olmayabilir de. Kafanıza takmayın , bu günlerinizin tadını çıkarın 🌸🌸
tugces95 ballilokmaa merhabalar, önceliklr sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🙏 ben 19+1 haftalık hamileyim ve hiç mide bulantısı yaşamadım, tiksindiğim şeyler oldu ama her hamilelikte farklı oluyo, umarım bulantı olmadan bi süreç geçirirsiniz🙏
Leylaaa_46 ballilokmaa bazı gebelikte sonradan oluyor . İlk kızımda göğüste aşırı hassasiyet vardı . Yürürken bile ağrıyordu . Bu kızımda 10 haftadan sonra başladı kusma hassasiyet
ballilokmaa tugces95 teşekkür ederiimmm inşallah öyle olur sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🧡
ballilokmaa Leylaaa_46 bende test yapmadan önce normal regl belirtileri vardı göğüs hassasiyetim vardı ama yaklaşık 3 5 gündür hiç bişey hissetmiyorum ara ara kasıklarımda ağrı oluyor ona da rahim genişliyor büyüyor diyorlar ama bilmiyorum işte