eliff4 doğru haklısınız umarım içinize sinen iyi bir doktor bulursunuz, ben en baştan 14. Haftaya kadar Elif şahine gidiyordum aöa asla tatmin etmedi bu süreçte beni me sorsam doğru düzgün cevap alamadım, olur normal her gebelik birbirinden farklı gibi tuhaf cevaplar aldım, ve benim en baştan beri lekelenmeler ağrılar hep şikayetlerim vardı asla neden olur acabasıyla ilgilenmedi. Doktor değiştirdim ilk muayenede rahim ağzı kısalığından şüphelenildi ve serklaj oldum, farkedilmeyip bebeğimi kaybetmeye ramak kalmış durumdaydım Allah korusun, bu nedenle erkenden farketmeyip Şuan böyle zor bir süreç geçirmeme sebep olduğu için ne hakkımı ne de paramı helal etmiyorum