Yazmelegi_ mystery00 ben azıcık kavuruyorum rengi dönene kadar sonra soğuyunca poşete koyup dolaba atıyorum senelerdir böyle yapıyoruz gayet lezzetli oluyor
huzunluponcik mystery00 direkt doğrayıp yıkıyorum suyu suzulunce poşetlere koyup atıyorum tadı asla değişmiyor
Beyzatls Direk istedigin boyutta doğra buzdolabı poşetine çiğ çiğ koy havasını al bağla at dolaba Çıkarttıgında buzunu çözmeden pişir
BusrAsil2019 mystery00 zeytinyağında domatesleri az kavurup fasulyeleri atıyorum birlikte az bir şey daha kavurup atıyorum bir de kesme şeker atıyorum içine bir tane(püf noktam) :) fasulyem meşhurdur bu arada 😀
iremsevinc mystery00 fasulyeleri tencereye koyup üstüne domates rendeliyorum o şekil rengi dönene kadar kavuruyorum geçen hafta 3 kilodan yaptım 6 poşet çıktı domates atınca içine koku olmuyor
SareYildirim mystery00 ayıklayıp doğradıktan sonra 3-5 dk haşlıyorum, soğuyunca buzdolabı poşetine koyup buzluğa
Yazan Normalde kırıp direkt atıyordum ama bu sefer domatesle biraz kavurup öyle attım. Ama kırınca da öyle koku filan olmuyodu
Esrabyndr mystery00 düdüklüye atıyorum fısladıktan sonra düdüğünü indirip altını kapatıyorum kendi kendine havası çıkıyor açıyorum soğutup buzluğa atıyorum 2 senedir böyle yaptım gayet güzel oluyor