Ben 42+3 te doğum yaptım gece gaz sancısı gibi bir sancım vardı.sanki adet olacağım amaolamiyorum olur ya.sabaha karşı nişanlım geldi.ayni günün gecesi doğum yaptım bu haftadan itibaren bol bol yürüyüş yap sguat yap ananas hurma ye pelbik masaj yaptir.hemoroid sıkıntın varsa muhakkak doktorumla görüşüp bir krem tazdir yoksa doğumdan sonra çok ağrın olur