Kızlar bugün 32 haftalık olduk ☺️ ama dün geceden belli bende geçmeyen bir duygusallık bir ağlama isteği geçmek bilmiyor herşeye ağlıyasım geliyor eşim ne oldu neden ağlıyorsun diyor ama cevabını bende bilmiyorum 😂 şuan bunu yazarken bile gözlerim doluyor sizce neden benim gibi olan varmı ?