Kader_cullu Kızlar merhaba 23 haftalık hamileyim ve çalışıyorum bugün tuvalete gidiyorum geliyorum yine tuvaletim var ya sanki hiç gitmemiş gibi sıkışık oluyorum belimde ağrıyor idrar yolu enfeksiyonu oldum galiba akıntım da kalıp gibi düşüyor ne yapabilirim
Alya-veanne Benimde 23 haftalık ve aynı şekilde sık idrar çıkıyorum bence bir problem yok sanırım hepimiz böyleyiz :) gece mesela en az 2-3 kez sanırım uyanıyorum tuvalete çıkmak için