Cansn Sağol canım benim rabbimin emanetini çok şükür sağ sağlim kucagimiza aldık 🤲🏼🤗
Esimke ben en başından beri çok istedik çok dua ettik normal doğum olsun diye
Eşim en çokta vücuduma şifa olsun diye istedi bende şifa niyetine normal doğum istedim ve iyikide rabbim nasip etti yoksa şimdi sezeryan olsaydı bebeğime bakamicaktim
Balbocugum benim o çok seviyorum balbocugum demeyi
Eşim bana bı ayıcık almıştı hamile olmadan önce adını balbocugu koymuştum şimdi oğluşuma diyorum 😂