Mervesoku Xxxxci çok ciciler 😀 bende yaptım kendim ama hastanede dağıtmayacağım mevlid yapacağım aileler bir kaç akraba arkadaş arasında o zaman dağıtacağım.. hastane için lohusa şerbeti çikolata ve kurabiye olacak kısmet olursa 💕
Pembebulut_ Xxxxci çok güzel olmuş.Ben hastane için hediyelik yaptırmadım.Hastane çikolata veriyormuş yeterli.Mevlüt için yaptıracağım.
Bimuallime4 Xxxxci ben keçeden peri kızı yaptım kendim. Yanına da hediyelik türk kahvesi ve badem şekeri yapacağım. Bir de Allah nasip ederse tema vakfının ağaç dikimine magnet veriyor onları koyacağım .
Eylul5961 Xxxxci renkli badem sekerlerinden olabilir cikolata erirse eğer onlarda cok guzel oluyor :)
Xxxxci Eylul5961 dediğine benzer böyle bişey görmüştüm ama sonra nikah şekeri gibi diye vazgeçmiştim 🥲
Eylul5961 Xxxxci minik posetlere koyup ustune kolonyalara yapistirdiginiz stickerdab yapistirabilirsiniz veya isimli kutu yaptirip komple icine dokebilirsiniz