beybim0 kesinlikle alınması gerek, her anında kurtarıcı . İlk iki çocuğumda e bebeğin markasını kullandım, sonra ihtiyacı olan birine vermiştim, şimdiki bebeme amazondan daha uyguna bulduğum anakucağını aldım, görsel ve kullanış olarak bundan da memnunum