Kızlar her ay yaptığım testler bu kez idrar sonucunda farkı şeyler vardı korktum yani idrar yolu enfeksiyonu olabilir, bende cok şükür hiç agrı falan yok idrar yaparken suda cok içerim ama neden böyle cıktı sonuc bilmiyorum, sizlerde basına gelen varmı? doktorum henüz aramadı ona göre ne yaparım bilmiyorum