Kızlar merhaba bugün randevum vardı 16 hafta 1 günlüğüm ama ultrasonda 4 gün önden gidiyordum bugün kafasına baktı doktor 16. Hafta 5 günlük midesi ve bacakları 18 haftada çıktı detaylı ultrasona yönlendirdi 1 ay sonrasına sordum ama ilk gebeliğim olunca tedirginde oldum neden farklı çıktı diye ultrasondakilerde iri bebektir ondan dediler içimi rahatlattılar ama yaşayan var mı bi sorun oldu mu yada normal mi bi yorum yapsanız rica etsem