Sude10 Kızlar şimdi çamaşırım biraz ıslanmış normalde enfeksiyonum yok ama ıslaklıkta az 2 yemek kaşığı kadar tahminimce,suyum gelmiş olabilir mi dün de post açmıştım birkaç arkadaş belirtilerime doğum belirtisi demişti olabilir mi acaba
Eda1254 Sude10 aynısı bendede olmuştu ama bazen enfeksiyon bazende idrar olabilir sık sık degisin belli eder ama bu dönemde artık doğuma kısa süre kaldığı için suyunuz yeterli denmisse sızıntı olması pek zorlamaz sanırım aynı haftadayiz
Sude10 momofmychildren evet bende biliyorum ama bazen sızıntı şeklinde olabiliyormuş o yüzden tesirgin oldum
Semyil Sude10 iç çamaşırını değiştir ve kontrol etmeye devam et eğer sızıntı şeklindeyse gün içerisinde gelmeye devam edecektir