seymaaa333 Aysegul34ey normalde 32′den sonra nst ye alıyorlar, en son gittiğimde 32+5 dim nst çekildi
c_ozdemr Aysegul34ey sokar muhtemelen canım devlette nasıl bilmiyorum ben özele gidiyorum özelse kesin sokar takip eder
eminegizem 31+1 im benim de adet olacak gibi ağrım oluyo nst de çıkmadı sancı ama yaşıyorum yani berbat bi durum kasık vajina Allâh ne verdiyse
c_ozdemr eminegizem benimde aynı böyle adet olurken ayaklarımızı kendimize çeker bastırırdık sancı azalırdı ya aynı öyle sancım oluyor kendimi çok zor tutuyorum öyle yapmamak için ama benimde nstde sancı görünmüyor
c_ozdemr eminegizem bebek çok aşağıdaymış iş yaptığımda baskı olduğu için kanamam oluyormuş iş yapmicaksın yatıcaksın dedi doktor 20 dakika ayaktaysan mutlaka yarım saat uzan dedi açılmam falan yokmuş Allah’a şükür
Mihriban43 gzm_42 şükür elhamdülillah çok iyi rabbim bozmasın senin de inşallah vaktinde gelir kuvez süreci biraz zorlu sonrası aydınlık ama 😂