Yenigebes ya çok üzülüyorum böyle postları gördükçe.Bu adamları çok mu arıyorsunuz yada ne bileyim böyle olduğunu hiç farkedemediniz mi nişanlılık döneminde falan.Bende ailemden üzaktayım gerçekten bu durum çok zor,ki allahtan eşim en büyük destekçim.Hem aileden uzak hem eşten destek görememek çok kötüdür eminim.Rabbim sabrınızı versin.Böyle adamları da bildiği gibi yapsın 😣