-Nazli7- Bu haftada göbeği aşağı inen var mı biraz korktum çok inmemis ama midemin orası boşluk oldu.
Feliz -Nazli7- belki yer değiştirmiştir korkma gün boyu bak karnına devam ediyor mu karnının o şekli?
Hulyaismail 28 haftadan beri göbeğim düştü oğlum hep aşağıda 37 hafta olucaz pazartesi inşallah korkma bisey olmuyor sağlıkla gelsin inşallah
-Nazli7- Biraz olsun rahatladım birden düştü çok şaşırdım aşırı da hareketli. Halsizlik var 2 gundur bide @Hulyaismail
Hulyaismail -Nazli7- evet benim bebisde hareketli çok şükür korkma sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah
Feliz -Nazli7- yok korkma benim karnım bazen üçgen şekilde oluyor gülüyoruz eşimle. Ama uzanınca yön değiştirince bebek yer değiştirdiği için düzeliyor
Fatma3334 Bebek yer değiştiğinde baş aşağı indiğinde göbeğim düşmüştğ benimde çok belli de oluyordu yani