Eylul_lll canım ben 24+4te gittim 576 gramdı. Haftası bir hafta geride çıktı. Ama çok önemli değilmiş, olması gereken sınırlar içinde dedi, boyu da 29 cm’di. Eşim de ben de çok uzun insanlar değiliz, doktorumuz normal karşıladı o yüzden. Her bebek iri olacak diye bişey yok üzme kendini, önemli olan sağlığı.