Qwert2211 İlk aşılama yaptıracağım ama dün kontrolde doktor 10 dan dazla yumurtan gelişmiş dedi. Pazartesi tekrar kontrole çağırdı. Çoğul gebelik riskin war dedi. İptal edilir mi bu durumda sizlerde kaç yumurta gelişmişti
mom28_ Qwert2211 benimde öyle olmustu iptal edildi ilişki yasak denildi bide o ay çöp oldu gitti igne dozunu ayarlayamadıkları için fazla dozdan oluyor demekki size gerek yokmuş o kadar doza büyük ihtimalle iptal olur yanlıs yönlendirmek istemem asla ama pazartesiye kadar vurulmayın igneyi bari 10 yumurta olusması baya fazla sayı
Deryadry Qwert2211 üç yumurtadan fazla gelişince yapmıyorum demişti benim doktorum da.bende üç gelişmişti yapmıştı.
koza08 Qwert2211 belki doz düşünce bir kaçı gelişmeye devam eder. İptal etmek durumunda kalmaz. Hiç stres yapmayın. Sanırım doz arttıkça uyarılan yumurta sayısı da artıyor.
Qwert2211 Brn0948 ne güzel bende öyle olsun isterdim bu durumda iptal edebilir sanki çok uygun görmüyoruz bu durumda dedi
Melike2535 Benim iki yumurtam vardı canım 21 ve 17 uç gün sonra aşılama yapıldı bekliyorum bende sen yumurta büyütmek için ne kullandin
Qwert2211 Melike2535 gonalf 75 kullandım canım . Çok fazla gelişince de 50 ye düşürdü dozu pazartesiyi bekliyorum umarım hepsi de büyümez 10 mm kadar ulaşmışlar çünkü 10 taneden fazlası
Melike2535 Qwert2211 bende 75 doz kullandım büyüyene kadar insallah iptal olmaz canım ama bildiğim kadarıyla 3 ten fazla yumurta büyümüşse iptal edilebilirmis
Qwert2211 Melike2535 Bi ihtimal diyorum belki hepsi 17 mm ulaşmazsa 1 2 tanesi ulaşırsa yapar belki. Artık ertelemek istemiyorum daha fazla 😌
Melike2535 Qwert2211 insallah yaptırırsın aşılamanı hersey yolundayken son anda böyle şeyler olması gerçekten çok can sıkıcı oluyo kalbini ferah tut eğer yapmazlarsa da hayırlısı böyleymiş diye düşün canım ❤️
Qwert2211 mom28_ ya bende vurulma der diye bekledim ama 50 den dewam edelim dedi. Gittiğim doktor da çok iyi bir Prof. Yani. Nasıl böyle bi durum yaşadık anlamadım
Qwert2211 mom28_ aslında çatlatma tedavisi gördüğümde 1 tane yumurtam 23 25 mm ulaşıyordu bunu da söylemiştim
Qwert2211 Melike2535 haklısın canım ama vurduğum iğnelere mi yanayım hormonlarımın alt üst olmasına mı üzüleyim bilmiyorum artık .
mom28_ Qwert2211 tabiki doktorunuzun dediğini uygulayın boyutlarını onlar biliyor sonuçta iptal olursada yeniden denersiniz diger ay nasipten öteye yol gitmiyor bende eylüll reglinde 3.aşılamayı olacam
mom28_ Qwert2211 haklısınız bende demiştim aynısını basta klomenle bile gereken sayı boyut olusuyor igne ohss sendromu yapabilir diye hiç önemsemediler 75 le basladılar baktılar cok yumurta 50 ye düştüler sonrada iptal ettiler
Qwert2211 mom28_ aynı birebir bende de durum aynı şekilde su an 50 ye düşürdü . Ama oluştu zaten bir sürü yumurta kiste dönerlerse bide o tedaviyle uğraşacağız . Neden yapıyor doktorlar bunu söylüyoruz en başından klomen ile 1 2 yumurtamın geliştiğini
mom28_ Qwert2211 aşılamada herkese aynı tedavi şeklini yaptıkları için ezberlemişler benim dosyam kurula gitti sözde proflar inceleyip tedaviye karar veriyor diyolar ama hic sanmıyorum ezberden gidiyorlar öyle olmasa dosyayı önceki tedavileri verilen yanıtı arastırıp ona göre doz verirler herkese 75 le baslıyolar oysaki kilona göre ayarlanması vs lazım
Qwert2211 mom28_ ben profesöre gidiyorum bide. Anlamadım tek düşüncem acaba hepsi büyümez bi ikisi buyur ümidi mi sat . Çünkü şu an en büyüğü 12mm
Hamileannem 10 yumurta gelişti ama tutmadı tüp bebekle tutmuştu oda yaşamadı şimdi kendinden hamile kaldm