Aysenur22- Merhaba benim de adetime 5 gün vardi kan geldi ama aşırı değil şimdi de hafif bazen yok gibi karnım ağrı var adete donmesinden korkuyorum
Melike2535 Aysenur22- insallah adet olmazsın canım benimde kanamam var ama regl gibi değil normalde pihtili olur baya yarın da bu şekilde olacak mı merak ediyorum elimde bi test var yarın onu da yapicam
Melike2535 Tuqu canım değil olduğum zamanlar gibi değil ama yerleşme bi iki damla diye okuduk her yerde benim maalesef pedim doldu
Aysenur22- Tuqu Bugün bu saat için gunceliyorum hayır gelmiyor bile sonra 3 dk sonra siliyorum bı damla hani çok çok az Bugün belli olur eğer dökülme olmazsa yarın teset yaparım gerçek adet Çarşamba günü ztn
Aysenur22- Benim pedim bugünde dolmadi 2 damla var şimdi böyle mukuslu mu oluyor yani çok az bı leke geldi bugün bı yoğun kahverengi leke geldi sonra durdu hiç gelmedii sonra yine az geldi sancı yok göğüs ağrısı var
Kastalia Aysenur22- şuan bende de öyle ama kahverengi leke şeklinde geliyor adet 2 gün geçtikten sonra oldu yerleşme kanaması mı bilemedim :|
Aysenur22- Melike2535 Hadi bee hayırlısı olsun rabbim seni ve tüm isteyenleri üzmesin ellerinizi boş virakmason ki inşallah benide 🥹
Melike2535 Aysenur22- insallah canım ama ben bi sure uygulamayı silip kendimle kalmak istiyorum gerçekten psikolojim artık kaldırmıyor bundan sonra ne yapmalıyım bilmiyorum ara verip kafayı toplasam mı yoksa tüp bebek yoluna mı girsem arada kaldım
Aysenur22- Melike2535 Neden ne zamandir isityorsunuz Melike varya insan tam vazgeçti sırada gelirmiş ise yarayabilir
Melike2535 Aysenur22- 3 yılı geçti sebepsiz olmuyo canim iki kimyasalım var sadece insallah dediğin gibi tam vazgeçtiğim sırada olur
Aysenur22- Kastalia Benim ki kistdenmis rahim filmi cekicem adet olmak için iğne vurdum bı kaç gün önce oldum şuan adetim
Kastalia Aysenur22- geçmiş olsun öncelikle Allah isteyen herkese versin. Bende elendim bu ay adet oldum sonrasında
Aysenur22- Kastalia amin inşallah bende. Bugün rahim filmi çektirdim hiç bı sorun yok dedi tüpler açık bidaki adetinde gel hormonu bakalım dedi dur bakalım nolscak