Bguzeel Durunisa misafirim gelecek 8 aylık hamileyim sadece dünden tatlı yaptım okadar. Kocam Güveç yaptı ve Kavurma Kaşarlı pide vercek fırına pişirtmek için. Bende bi Allah rızası için Pilav yaparım. 🤣 yeter😏😏😏😏😏
busra_basturk Durunisa Allah’tan eşim aşçı bu hamile halimle yemek derdim olmuyor dükkana gidip yiyorum yada eşim hergün yemek gönderiyor
selencinaar Durunisa biberli domatesli bulgur pilavı , tavuklu patatesli bezelye, bide cacık yaparım herhalde üşenirsem de yoğurt 🫢 herkesin eline sağlık , afiyet olsun🫠❤️
Semakantar Durunisa mısırlı buğdaylı yogurt corbası kiymalı patates oturtma bulgur pilavi yaninada semizotu salatasi ve kavunn :))
19Merve-nur Durunisa 14. Haftam bende delirmek üzereyim bir şey yiyemiyorum ne yesem çıkıyor moralim yerlerde perişan gibiyim 7 kilo verdim. Ne yicem diye düşünürken açlıktan el ayağım titriyor ne zaman normal yemek yicem…
Pelinaltnl 19Merve-nur doktorun prilam yazmadı mi sana doktoruna söyle mide bulantisi için iyi geliyor en azından çok az toparlarsin kendini biseyler yiyebilirsin bende senin gibiydim mutfağın önünden bile gecemiyordum bu ilaçla ayakta durabildim
Pelinaltnl Durunisa vallahi ilk defa canım kuru fasulye pilav çekti onu yapacagim ama pirinç değilde şehriye bulgur pilavı yaparim yüksek ihtimalle
Tazeanne56 Hlnnaru Allah sana hayirli güzel bir ev nasip etsin güzel kapilar açsin canım senin durumuna benzer birşey benimki de ben ayrı yaşiyorum ama hergun kaynanam gile gidiyorum yemeğim hep orda ben de o kadar çok istiyorum ki bugün ne yemek pişirsem derdine düşmeyi Allah ikimize de eşimiz ve çocuklarimizla birlikte o aile sıcaklığını ve o huzuru tattırsın
Hlnnaru Tazeanne56 amin inşallah ben doğum yapmayı bekliyorum ondan sonra ayrı eve cikcagm ztn ocakta evlenmistim Allah yardımcın olsun seninde
19Merve-nur Pelinaltnl prilam 1 kere içtim yan etki çarpıntı tansiyon düşmesi daha çok kusma yaptı prizine başladım o şuan idare eder ama yine su icemiyorum kusuyorum nedir bu su problemi anlamadım…
Durunisa Mervecvk94 aynen valla yemegım kesın oldugunda daha rahat oluyorum sanki eşimde zaten sen bilirsin ne istersen yap demekten baska bırsey demıyo