Gizem1504 Bikaç kere yazdım bat 1 belirtilerim var diye ilişki üzerinden 14 günmü geçmesi gerek artimed negatif gösterdi zaten 14 günüm adet günüm oluyor gecikmesini beklemem daha doğru gibi 😔
traineemom Gizem1504 bende yarın olacağım diye gösteriyor bende gecikmeye bekleyeceğim güzel haberler verelim inşallah 🥹🫶🏼
Merve8155 Gizem1504 benimde bugun 12.gun iliskiden sonra. Yarin adet gunum bakalim ne olacak biraz adet belirtilerim var ama insan yinede umit ediyo insallah vardir testlerden pek bi sonuc alamadim
Evin_450 Merve8155 Hamile olunca da ben ilk ay sanki adete girecekmişim gibiydim kaç defa lavaboya gittim aceba kanamam mı var diye ama hiçbir şey yoktu ztn 2. Günü artık emindim hamile olduğuma test yapıp öğrendim hamile olduğumu inşallah darısı başınıza💖
Merve8155 Gizem1504 ya bende olacak gibiyim bir sey anlamadim sinirnoluyorum goguslerim bi kac gun once sizladilar simdi biraz normale dondu belime arada agri giriyo karnim cok hareketli ne oluyo anlamadim