Hasret18ayaz Kızlar betam güzel artarken biranda yavaşladı yine düşük olucak galiba 18 Ağustos 26 21 Ağustos 74 24 Ağustos 163 28 Ağustos 316 29 Ağustos 400 31 Ağustos 467 Rahim duvarı 18 mm Progesteron 4.46 Son adet 24 temmuz (5+3) Durumu bana benzeyen varmı
Zeyna27 Hasret18ayaz 28 Ağustostan sonra güzel artmamış zaten hayırlısı olsun hakkınızda herşeyin hayırlısını versin Rabbim
Nura1997 Hasret18ayaz anladim canim. Ilgincmis neden sonradan boyle olmuski 😑 insallah saglikli gebelik yasarsiniz yine.
Alone Hasret18ayaz benimde ilk gebeliğimde sorun olmadı ama ondan sonrakiler hep ya düşük ya genetik problemler oldu. Sebep de bulamıyorlar tıp da yetersiz kalıyor artık ben anlayamıyorum. Şimdi bu sağlıklıdır. Belli bir zaman sonra betanın düşmesi beklenir ztn ama ne zaman tam bilmiyorum doktorunuza danışın daha sağlıklı bir yanıt alırsınız. Rabbim gönlünüze göre versin
Alone Hasret18ayaz Şuan 5. Gebeliğim. 1 tane sağlıklı kızım 1 tane de down sendromlu evladım var hayatta olan
Yeniyeniden Hasret18ayaz beta degeri yükselişte değil malesef 2 katından çok çok aşağıda kimyasal gibi