Koalams Kızlar 6 gün önce sezaryan oldum ve dol göğsümün altı kaburgam çok ağrıyor nefes alırken haraket ederken batıyor yaşayan varmı aynısını acaba 😔
ggmom Koalams malesef bazı doktorların veya asistanlarınin eli ağır ya da bebeğin konumundan şeklinden dolayı bastırmak zorunda kalabiliyorlar ağrı o yüzden zamanla geçecektir ama kontrolünüzde soyleyin
Koalams Sennu sizinde nefes alırken batırıyormuydu çok canımı yakıyor derin nefes alamıyorum acısından
Sennu Koalams evet acıyorcu çok derin nefes aldığımda baya uzun süre yatakta dönerken kalkarken otururken acı oluyordu zaten sezeryanın acısı da var çok canımı sıkmıştı doktora da sormadım geçer herhalde diye ama baya uzun sürdü