cauuv1 Hangi erken gebelik testini önerirsiniz? Ve adete kaç gün kala dogru sonuc alırız arkadaslar ?
cauuv1 Bir_nazenin01 bunu şimdi internetten sipariş verdim adını cok duymustum 6 gün kala da cıkarmı acaba
cauuv1 Hatice5855 yumurtlama dönemi ne zamandı onun üstünden 14 gün gecince pozitife dönebilir varsa. Adete 2 gün kala tekrarlayın testi bence nolur nolmaz
cauuv1 mmedinestlms ayy ciddi misiniz pazartesi adete 5 yada 6 gün kalmıs olcak o zamana test gelir yapcam hemen😍
Kubosh Adetime 1 gun kala yaptım düzensiz olduğu için takvime göre 1 gun kalmıştı erken gebelik testi yaptım prodoctor aldim arastirdimda doğruluk orani baya yüksekti doktorada sormustum pozitifin yalancisi olmaz demisti 😂 birden 2 cizgi görünce
mmedinestlms cauuv1 evet tek güvendiğim marka diyebilirim kuruma çizgisi asla çıkartmıyor sonucu da direkt çıkarıyor 6 gün kala yaptığımda ilk tek oldu sonra 5 dakika içinde hayali çizgi oldu gün geçtikçe daha da çizgiler netleşti