Kızlar 22 haftalık hamileyim. Ortalama 1.5-2 aydır sürekli kasık ve vajina ağrısı yaşıyorum. Özellikle dışarı çıkıp yürümeye başladıktan 2 dk sonra karnımın sağ tarafında sürekli batma oluyor ve eve geldiğimde kasık ve vajina ağrısı yaşıyorum. Eve geldiğimde üzerimi değiştirirken Sanki doğum yaptım da pijamamı gitmekte zorlanıyor gibi oluyorum ayağımı kaldıramıyorum. 2. Gebeliğim ilkinde böyle olmamıştım hiç çok zorlanıyorum. Bulunduğum yerde ilçe devlet hastanesi var sadece durumumu anlattığımda" yavaş yürü " diye cevap aldım😲 ne kadar hızlı yürüyebilirim sanki. Böyle durumlar yaşayan var mı aranızda